2020年1月27日星期一

[西班牙indiba ✨減脂塑形✨ 排毒養生]


近一年經常外出用膳🍚,多鹽多油🍛,自己又愛食甜品,肚腩仔越嚟越漲,自己又懶做運動。無論身體及內臟都有脂肪積聚的問題, 好驚越嚟越肥同埋影響健康,所以我日前去左BEAUSKIN Medical進行




BEAUSKIN九龍灣分店裝修好簡約清新✨,喺入面飲杯花茶🌹,睇下雜誌都幾寫意㗎。所有嘅staff都好nice,顧問好專業,同我介紹indiba呢部儀器嘅原理令我更加安心。


來自西班牙技術既Indiba是醫療級儀器,獲獎無數🎊。它利用電流令身體自動產生熱能,快速增加新陳代謝、排毒及刺激脂肪分解。多份醫學文獻證實其功效,連巴塞球員美斯都鍾意用。


❤呢個儀器可用於全身不同部位,我做腹部,可以降低內臟脂肪,減少總脂肪及腰圍、通淋巴去水腫、排走身體毒素,仲可以暖宮,令身體更健康!我一向有手腳冰冷嘅問題 ,呢部機可幫我出進血液循環,對呢個問題都會有改善㗎!


治療師首先幫我用儀器開穴,暖暖地,好舒服。第二個階段就係針對淺層脂肪,溫度係暖暖哋去到接受到嘅溫度。最後就係針對深層脂肪,溫度會高少少,但係都係接受到嘅範圍,感覺好舒服,好似做緊按摩咁,舒服到瞓著😴


做完 摸下個肚,真係firm咗少少喎。呢部儀器相隔八個鐘就可以做一次,顧問建議一星期做兩次。我諗如果真係可以keep到努力做,真係會修到腹部脂肪㗎👍


我鍾意BEAUSKIN服務好,唔hardsell,而且用原廠機,價錢合理😘






Indiba針對問題:
生活習慣不健康:例如少運動,飲食不健康,手腳冰冷,容易經痛,面色差,容易水腫,以至身體(局部)肥胖的問題。

更多資料:https://beaugroup.hk/beauskin/indiba/
門市:九龍灣、旺角、銅鑼灣、沙田
查詢熱線:3188 5638
Whatsapp:9698 8949

#indiba #slimming #fitness #health #treatment

沒有留言:

發佈留言