2020年1月16日星期四

[💕銅砭面部無痛刮痧排毒療法]


圖像裡可能有1 人、微笑中
Body做刮痧就試得多,但係塊面做刮沙都係第一次。
做之前仲好擔心會唔會痛,或者做完塊面會紅曬起沙,點知原來好舒服,舒服到瞓著了。最神奇係塊面用銅砭刮過之後,有一啲黑色嘅污糟嘢浮出嚟,用化妝棉抹到黑蚊蚊,好似幫肌膚吸咗塵。治療師解釋,呢啲就係平時成日化妝,殘留嘅重金屬。
圖像裡可能有1 人、微笑中
圖像裡可能有臥室和室內
呢間咁厲害嘅美容院是位於油麻地嘅匯妍美聚養生館,環境好舒服,房間超大,喺度做treatment 真係好享受。
圖像裡可能有1 人、特寫
首先治療師幫我卸妝潔面,之後就用一個金色嘅銅砭幫我喺面上刮,力度唔太大,所以一啲都唔痛。
圖像裡可能有1 人、特寫
因為我塊面比較浮腫,所以治療師喺我下巴嘅淋巴位重點刮多幾次,排毒通淋巴。將黑痧抹走之後,治療師就幫我收下眉及針清,最後敷上玫瑰籽面膜。🌷
圖像裡可能有一或多人

做完塊面唔止乾淨咗,白淨啲,冇曬重金屬同毒素,輪廓更明顯提升咗,眼睛都戚咗上去呀,好magic😎
🎀圖像裡可能有1 人
🎉功效:
*排出面部黑痧
*瘦面
*減少面部沉澱色素
*去黄
*提升面部輪廓

沒有留言:

發佈留言