2020年1月20日星期一

[腸道清道夫🧹🧹毒素通通清]



近期頻頻外食,令我每天都食唔夠菜,平時又少做運動,腸道都懶咗,有時去唔到廁所😥
肚谷谷,宿便殘留腸道,令我有個肚腩仔,好容易令身體產生毒素,皮膚仲容易生暗瘡,又有水腫肥胖問題。

圖像裡可能有1 人、坐下、食物和室內
見到身邊很多foodie 都係手袋放包全清Allklear, 纖維粉,我都開始試下。
呢款全天然排毒修身降三高的高纖粉,一盒有7包,每天一包。 食咗一星期,我覺得佢好似幫我腸道打掃,每晚臨瞓開水飲,第二朝起身就自然有便意去廁所。
圖像裡可能有2 個人
感覺好舒服好暢通,但係一啲都唔會肚痛,唔係肚瀉嗰隻,只係便便量增加,好似將我肚入邊嘅宿便清曬佢。
如果腸胃敏感嘅人士可以先試半包,睇睇身體嘅反應,等身體適應下。
未提供相片說明。
佢嘅粉末係鮮綠色,有啲似綠茶粉,一啲都唔難飲,味道好清新,甜甜地嘅蔬菜味,容易入口,要keep住每日飲唔難👍
產品適合:
蔬果不足、需要纖體修身、腸胃衰弱、經常便秘
外出用膳、作息不定、缺乏運動、三高人士
💕 功效:
淨腸排毒,無痛清宿便
拜拜肚腩
令肌膚變得亮白有光澤
降三高
💯天然成分: 小麥纖維、青蘋果、菠菜纖維、低聚醣、小麥草、螺旋藻、菠蘿酶、番石榴、綠茶、檸檬、蘆薈等。
🥛食用方法: 倒一杯250毫升室溫水,然後把高纖粉末倒入杯中,攪拌粉末,就可立即飲用。
健腸人士可以每日一次,每次一包。
減肥人士就每日兩次,每次一包。
未提供相片說明。
😍產品網站:
https://hk.allklear.com

沒有留言:

發佈留言