2020年1月29日星期三

【Envus天然6段豐胸療程●提升胸部線條】



以前我不太注重胸部護理,但隨著問題浮現,都唔可以怕尷尬,係時候搵天然豐胸專家Envus幫幫手。

話曬女女出世後我全母乳餵到2歲半,胸部問題多多,有副乳又有鬆弛下垂問題,所以我決定去
Envus幫手進行天然豐胸,提升番胸部線條!



日前我就去左位於旺角的Envus豐胸塑身專家做6段胸部護理,治療師亦十分nice,
美容院環境都好舒適












❤️Step 1:Envus專業豐胸師為我詳細檢查胸型及找出胸部問題,再詳細解釋問題所在。




❤️Step2:豐胸師人手幫我疏通經絡,打通阻塞的乳腺,將胸部周圍游離脂肪全部集中,養分先能到達乳房。按到某些穴位會有
痺痛,但習慣左就覺得好舒服。

❤️Step3:以雙效微電流破壁儀器,利用溫熱能加速血液循環,刺激膠原不斷增生,重整膠原支架,並將營養滲入胸部。

❤️Step4:最後敷上結合多種有效天然豐胸精華萃取液既胸膜,我也趁這個時候放鬆休息一會。療程最後,豐胸師還教我如何正確穿內衣。







做完一次Envus天然豐胸已有明顯效果,可以睇
番我既BEFORE & AFTER相,胸位線條提升左,胸口漲左好多,摸落墬手左,1次已經見到效果,Envus天然豐胸真係做得過。

ENVUS 豐胸塑身專家
地址: 旺角富時中心17樓
IG: @ENVUS_HK

#豐胸 #升CUP #胸部護理 #BUSTCARE #FACIAL #HKBLOGGER #HKFOODIE #hkiger #mum #COOLLOVEHK

沒有留言:

發佈留言