2020年9月20日星期日

mesopeel杏仁酸嫩膚療程

 2個月冇做facial啦,塊面啲角質層堆得厚厚的,終於去咗 Glow Plus Medic Skin Centre 攪下塊面。

呢度係醫生主理嘅醫學皮膚中心 ,主要處理凹凸洞,暗瘡,色斑等問題。

助護首先幫我檢查皮膚,最近帶口罩 爆咗好多暗瘡,所以建議我做mesopeel杏仁酸嫩膚療程


 


 首先用杏仁酸掃在面上,幾分鐘後就抹掉,並噴中和液,最後就敷上保濕面膜,大約1小時就走得,幾啱忙碌嘅媽媽們。 

做完皮膚乾淨曬,療程可以2至3個星期做一次。做完解決到毛孔阻塞嘅問題,清除黑頭粉刺,平衡油脂,刺激皮膚膠原蛋白增生。


 



做完療程助護仲whatsapp我有關療程後嘅注意事項,點樣護理皮膚。臨走仲送咗一套 sample畀我,係保濕同抗敏消炎精華,好細心 


 


  Glow Plus Medic Skin Centre 

地址: 銅鑼灣耀華街25號丹納中心14樓A室

Tel: 2866-1251

Whatsapp: 6364-8356

www.glow-plus.com

#beauty #skincare #peel #treatment #causewaybay #hkiger #hkfoodie #hkkol #influencer #mum #hkblogger 

#coolhkg

#glowplushk #glowplus # GlowPlusMedicSkinCentre #chemicalpeel #mesopeel #黑頭粉刺 #化學煥膚 #色素 #Fractional CO2 Laser #美白嫩膚 #暗瘡印 #真人真事


沒有留言:

發佈留言