2019年5月9日星期四

【春夏來臨●KO暗瘡】



春夏季天氣潮濕,FOODIEJACQUELINE的皮膚偏油,好驚暗瘡底的我會好似之前咁爆瘡,死灰復燃。

日前去左Divana Spa暗瘡去印中心試她們的暗瘡療程,幫我皮膚做下深層清潔,疏通毛孔,去左暗瘡暗粒等污糟野,繼而補充返水分,預防爆瘡危機。





銅鑼灣分店位於SOGO附近,地點非常方便,地鐵一出2分鐘就到。美容院布置有D泰國SPA的感覺,還播放大自然的音樂,讓人好RELAX!



STEP1: 洗面爽膚,洗面奶味道香香的好舒服。

STEP2: AQUA PEEL好似吸塵機咁,吸走毛孔入面的污垢,美容師重點幫我個鼻清潔。




 STEP3:納米針清,支針好幼,一D都唔痛。


美容師手勢亦好熟練,幫我做針清時,我竟然睡著了,醒來整張紙巾布滿了黑頭粉刺。


STEP4: 消炎棒全面消毒殺菌。


STEP5:SKINCOOL全面導入精華。


STEP6:敷面膜的同時,美容師為我做肩頸按摩,好放鬆,精華也特別吸收啦。






療程前,皮膚較油,有粒粒。

做完療程感覺煥然一新,感覺乾淨左好多,毛孔幼細左,暗瘡印也減淡不少。

如果KEEP住左,一定會有一張清新的臉龐迎接陽光夏日,拒絕油頭油面!!


地址:銅鑼灣軒尼詩道513號維寶商業大廈13樓全層(MTR B出口)

#BEAUTY #ACNE #暗瘡 #FACIAL #TREATMENT #HKBLOGGER #HKFOODIE

沒有留言:

發佈留言