2019年5月29日星期三

【等離子facial♡皮膚吸收力大提升】

未提供相片說明。


去完旅行,皮膚成個星期都缺乏打理,又乾燥又出左幾粒瘡仔。即刻book左 hime beauty medical 體驗他們最新的Plasonic 等離子無痕填充療程。

圖像裡可能有1 人、微笑中、電話和室內
呢部機可以打開皮膚管道,令水分精華落到底層,仲有消炎殺菌功效,更可提升修復,好厲害。
美容師先為我潔面,之後先用儀器為我全面消炎,再做定位修復,之後就是精華導入。
未提供相片說明。

圖像裡可能有一或多人、大家坐著、大家在睡覺和室內

圖像裡可能有一或多人、大家坐著和大家在睡覺
做定位時,有些位置皮膚有點痛,吉吉地,但有些位置完全無感覺。美容師解釋,儀器會自動追蹤問題肌膚,進行修復,所以有問題的皮膚感覺較大。
圖像裡可能有一或多人、大家坐著和大家在睡覺

圖像裡可能有1 人、坐下
圖像裡可能有1 人、坐下

現在新客戶試做這個療程,就會送2次藏族中藥薰蒸療程。所以我做完plasonic之後,一邊敷mask,一邊蒸身,好疏乎,上面涼浸浸,下面暖笠笠,又省時。
圖像裡可能有1 人、室內

蒸身出好多汗,幫我去濕排毒,蒸完舒服曬,塊面又白白滑滑。
美容師提醒我,療程後多敷面膜及塗精華,會特別吸收呢!
圖像裡可能有1 人、室內

HiME Beauty Medical
地址:中環威靈頓街17-19號香港工商大廈5樓全層

沒有留言:

發佈留言