2021年8月21日星期六

元朗剪髮染髮焗油salon首選 LEHUIT 8 SALON

 


對上一次染髮都三個月之前啦,新生出嚟嘅黑髮好礙眼呀,又係時候要整頭。💇‍♀️



🚈點解要入元朗整?元朗呢間髮型屋LEHUIT 8 SALON,規模好大好高級,環境超正,白色為佈置主題,好似去咗希臘白色小屋咁,仲有個空中花園relax下。😍













同LEHUIT 8 SALON老闆Ludy傾開偈,深深感受到佢對呢行好有熱誠,佢本身都有做髮型教學,聘請好多外國或本地嘅專業髮型師培育新一代,佢好想將佢嘅技術同理念傳承落去👍

佢介紹咗髮型師Bonathan幫我設計新髮型,佢好nice,細心專業。💯


Bonathan見到我本身嘅頭髮有highlight,佢覺得唔好浪費,所以佢揀既新色唔好掩蓋咗本身嘅highlight。🌈



佢幫我整咗大熱既日韓系霧色ash color, 染完仲見到highlight係度,感覺新髮色比較低調,喺陽光下會更明顯。


有人話染頭髮好傷? 但我染完頭髮仲滑過之前。

LEHUIT 8 SALON用上🇯🇵日本靚料品牌 Fiole染髮,Bonathan仲幫我做埋treatment😍 ,係日本、台灣好hit 既Tokio Inkarami 京喚羽系統修護,含有榮獲諾貝爾獎成份富勒烯 Fullerene(C60),能對抗自由基防止老化,增強頭髮韌度,提升亮澤,改善髮質,鎖緊養分✨讓頭髮如羽毛般輕盈柔軟!


染完頭髮都可以擁有前所未有嘅輕柔😍😍 成個頭又飄逸又柔順,好正💯💯~ 走嘅時候仲送一套home care畀我返屋企延續salon效果❤️





📍LEHUIT 8 SALON


Www.instagram.com/lehuit8salon


https://www.facebook.com/LeHUIT8



#元朗剪髮 #染髮 #焗油 #元朗髮型屋 

#salon #hkiger #hkfoodie #hkkol #influencer #mum #hkblogger #beauty #hkbeautyblogger #coolhkg 




沒有留言:

發佈留言