2021年8月26日星期四

Dr.Miracle好唔好? 實試【水蜜桃美乳療程】 緊緻同時提升!


 

最近減肥減到胸都瘦埋😂,所以覺得自己有需要做下美胸療程,但唔知邊間好,怕去錯黑店,經其他KOL朋友介紹下,就去左 Dr. Miracle做【水蜜桃美乳療程】。

 

Dr. Miracle 好唔好? 等我親身體驗下啦😍 我就揀左去中環分店,環境好靚,好舒服,每位店員都好Nice,已經即時令我身心放鬆喇。

 

💜其實按胸係女生養生既重要一環,對女性好重要!Dr.Miracle療程由女治療師主理,不再因為怕尷尬而忽略啦!而呢個療程最大特點,就係用上3個技術,無需要大力搓按,都可以達致豐盈效果。

 

水蜜桃美乳療程採用雙波長LED生物光及EMS脈衝電流原理,配合獨特手法,過程幾舒服。

 

🌟🌠雙波長LED生物光包括630nm紅光與830nm近紅外線,直接刺激腺粒體內的細胞,從而提升細胞活性,修復及再生,更可解開結節,疏通堵塞淋巴。

 

⚡⚡EMS脈衝電流有效刺激、加快淋巴循環、新陳代謝,強化肌肉緊緻度和線條美。

 

加上🙌🙌獨特豐胸手法,無需要大力搓按,針對疏通乳腺及結節。

 

【一個療程堅、挺、彈】

疏通乳腺淋巴

鞏固胸部肌肉

刺激女性荷爾蒙

提升彈性膠原

 

 

😍試後感:

我覺得 Dr Miracle 呢個療程用儀器配合按摩手法,好全面,真係無其他我做過既豐胸療程甘痛。💞

 

做完個胸冇咁鬆👍,線條提升左,摸落有彈性啲,有脹脹地既感覺。💯 我既KOL真係冇介紹錯呀!等我Keep住去 Dr Miracle Treatment ,美胸效果會更明顯。大家想揀好療程,又唔想去錯黑店,就記得試下Dr Miracle療程喇!

 

立即預約:

Dr.Miracle 預約專線:9163 5550 | http://wa.me/85291635550

 

________________________________________________________

💚Dr. MiracleDr. Miracle Beauty Group Limited

📍地址:中環都爹利街11702

FB: @Dr.Miracle 素肌專家

 

#DrMiracle #DrMiracleBeauty #DrMiracleHK #bustcare #summer #treatment #massage #hkiger #hkfoodie #hkkol #influencer #hkblogger #beauty #hkbeautyblogger #coolhkg #豐胸 #美胸  #水蜜桃美乳療程

沒有留言:

發佈留言