2020年3月24日星期二

[ 太和洞腎虧丸 保持年輕動人秘密 ]


唔好以為男人先會腎虧! 腎虧即係腎氣衰退,男女都會發生,而且女士嘅腎氣更早於35歲就開始慢慢衰退,所以女士更要好好保養!

踏入冬天,我成日都有手凍腳凍困擾,而且過左 35 歲,經常為照顧家庭熬夜,令體力透支,容貌越顯衰老,如出現乾紋、黑眼圈、容易倦,夜晚又瞓得差,易醒瞓唔返,呢D都係腎虛引致嘅初老態,我一直都想調補下身體,但大部份補品都好貴,煲中藥又花時間。
後來發現太和洞腎虧丸服用簡單方便,超適合我 ,一粒粒細細嘅丸,好容易吞,唔洗煲藥咁煩,而且性價比超高,一個月花費只係$238,但成份就十分珍貴,包括人參、當歸、鹿茸、黨參、熟地、白朮等等。

太和洞腎虧丸可以補腎健脾,養氣補血,滋養臟腑,令身體回復整體平衡,倍強體魄,從根本去調理身體。如果PERIOD 成日唔準,想懷孕或者想生完 BB 後調養嘅姐妹,都可以試下架!
我食咗大約一個月,夜晚訓得好咗,無咁易醒,面色亦比之前紅潤,個人神采飛揚咗,人哋都估細我幾歲!所以我打算食足3個月為一個養腎療程,養好個腎就可以保持年輕啦﹗
俾個TIPS大家,女士想調理身體,我會順住生理周期去養生,Period後第一日開始服用腎虧丸,慢慢補氣血,為下一個生理周期作準備。
呢個係性價比咁高嘅保健產品,唔洗花時間烹調,輕輕鬆鬆調補身體,當然要推介啦﹗


仲有要注意啊~~~
服用腎虧丸期間,記得要戒食白蘿蔔。
外感、女性月經期間、妊娠及餵哺母乳期間不宜服用腎虧丸。
建議服用一個月體驗,3 個月為一個養腎療程

購買地點:
萬寧、屈臣氏、華潤堂、HKTV Mall

HKTV Mall 銷售連結:http://bit.ly/2EiYDY3 😁😁

沒有留言:

發佈留言