2020年3月23日星期一

[好多人問過我 Aplus好唔好?]





Aplus beauty呢間美容院,初次認識佢係喺討論區,嗰時候我好喜歡瀏覽美容討論區,見到好多人都傾呢間公司,話呢間公司好在可以單次收費,同埋有好多唔同嘅儀器。但我自己個時未試過,都會唸去Aplus好唔好?



我本身好鍾意去唔同美容院試,所以好多人都會問我美容院嘅意見,都有人問過我Aplus好唔好?




前幾日終於試咗啦!覺得佢環境唔錯,等候區有自助嘅水同零食享用。




顧問先為我做皮膚分析,幫我拍照了解我嘅皮膚需要。




因為我塊面多紅印,底層泛紅,最後揀咗V-Beam perfecta儀器,可以~收細~ *減少*微絲血管,有退紅嘅作用。



首先第一個頭係針對微絲血管打,都有少少痛,好似比橡筋彈咁,不過都忍受到。

第二個頭就有嫩膚嘅功效,全個過程十零分鐘,都好快趣,最後就敷上面膜。



做完有少少紅腫,但係呢啲係正常嘅反應,唔使太擔心,做番多啲家居護理,敷多啲mask就ok啦💞💞



Aplus好唔好?我就最欣賞呢度明碼實價,有價目表講明一次療程嘅價錢。而我做呢部儀器,做面部每次要1500元,現在只要是FOODIEJACQUELINE 的讀者,使用優惠碼:Ap-25675,首次試做可享7折優惠!(只限新客戶)

光學儀器可以隔3星期做一次,我已經book左下次再去啦😍👍👍

📍地址:尖沙咀金馬倫道38-40號金龍中心二樓全層



#facial #treatment #laser #beam #beauty #hkblogger #hkiger #hkfoodie #hkkol #influencer #mum #coolhker

沒有留言:

發佈留言