2019年7月30日星期二

【我要素顏都咁靚★體驗「K.O. 痘痘槍」】


夏天熱辣辣,係咁出汗,很多時出街都唔想化妝。但係皮膚唔好,很多暗瘡印,又有凹凸洞,好想素顏都見得人。
今日我就去左You Beauty搞搞D凹凸洞同暗瘡印,我今次去的係旺角分店,環境十分寬敞。
圖像裡可能有1 人、特寫
顧問選擇了適合我的「K.O. 痘痘槍」,是一個有效去除暗瘡及達到膠原增生效果的療程! 療程利用半導體絶緣針/非絕緣針 + 雙極射頻技術直達皮層,並發放射頻能量(RF),令皮脂分泌正常化,從而達到去暗瘡及膠原增生 2 大功效。即係一個療程可同時做到去暗瘡同凹凸洞!! 真係聽到都心動~

圖像裡可能有室內
與普通微針射頻相比,「K.O. 痘痘槍」避免了射頻能量對表皮的刺激與損傷,療程後不結痂,利用獨特設計的絕緣針避免刺激表皮,同時根據需要,精準控制 RF 射頻作用深度,令射頻作用更聚焦更精準。
圖像裡可能有室內
You Beauty 「K.O. 痘痘槍」療程特色:
•落針時間快(只需 10 分鐘)
•減少痛楚 (比普通微針射頻)
•降紅時間極快(只需 1-2 小時)
• 榮獲 FDA、CE 等多項國際認証,安全、有效
圖像裡可能有室內
STEP 1:卸妝
STEP2:敷上舒緩膏10分鐘
STEP3:我今次就全面連頸進行K.O. 痘痘槍
-進行期間有少輕微吉吉地的感覺,但完全能夠接受,我原本聽到係微針射頻都有小小怕,因為未做過,而且聽坊間講又要敷麻又痛,所以之前有小小嚇怕!! 不過經次之後完全改觀!! 我覺得感覺甚至比平時針清輕微!
STEP4:敷上蠶絲面膜10分鐘降紅
STEP5:再敷上CO2保濕面膜25分鐘
圖像裡可能有1 人、特寫
STEP6:面霜


做完敷完MASK已經一D紅都無,完全唔係坊間既微針射頻要好多日先可以退紅同化妝,做完You Beauty K.O. 痘痘槍,毛孔即時已經細左少少,塊面摸上手滑左,顧問話呢個「K.O. 痘痘槍」係新技術,所以先可以極速降紅同去暗瘡,以前既微針射頻係做唔到架~ 療程後5 - 7日的效果會更明顯,好期待呢。
圖像裡可能有一或多人和特寫
黎緊我會再做多2次,再同大家報告!

有關其他「K.O. 痘痘槍」療程資料: https://bit.ly/2D3Xlim

沒有留言:

發佈留言