2023年6月5日星期一

Re-Origin Skincare 做 💖New Double HIFU眼部療程

 #緊緻眼部肌膚

眼部肌膚好容易出賣年齡嘅秘密,想雙眼更加有神🌠👀,日前去咗尖沙咀嘅❤️

Re-Origin Skincare 做 💖New Double HIFU眼部療程,幫到我提升眼周肌膚緊緻度。
因為今次係來最主要係想改善黑眼圈眼紋同提升眼的局部問題👀治療師同我講過程會很快,做完亦都唔使擔心有紅腫亦可以即時化妝,我都放心做了😌



見到所用的產品都是來自法國的,不得不說店主真的有質量要求😊
首先治療師幫我卸妝洗面,潔面完根據我的情況幫我分析要做的眼部療程。緊接著就貼上護眼再塗上一層Gel開始療程,從眼下周開始定點式一下一下到眼角,再到上眼眉骨上再做提拉眼,過程中一點都不痛,感覺到電流同熱熱地,可以接受☺️




做完一邊眼治療師會俾塊鏡我對比下效果,好明顯黑眼圈同眼紋有改善緊緻提升咗,但仲有點熱,話會好快散,好快都完成另一邊😌




估唔到一次已經有效,明顯見到對眼有神精神了最後幫我搽埋面霜防曬就完成了,成個過程10幾分鐘左右,啱晒工作忙碌的我☺️






治療師話嚟緊10幾日效果更理想自生膠原💗下次會再來做全面療程💗
Re-Origin Skincare Centre
🌟功效:
去眼袋,黑眼圈,提拉眼周肌膚。
✔️韓國KFDA認可
✔️ 歐盟CE認証
✔️媲美傳統開刀拉皮手術
✔️無須開刀、無傷口、無恢復期
🔸刺激膠原蛋白再生,肌膚回復彈性
🔸針對鬆弛位置,緊緻線條
療程快捷,好適合忙碌既媽媽,趁小朋友返學做treatment👍


💕體驗感想:
美容院交通方便,係正港鐵出口。
💖環境好舒適明亮。
呢部儀器完全吾痛,做完眼周細紋明顯
減淡,黑眼圈都有改善。❤️快趣又work既療程😍

沒有留言:

發佈留言