2022年8月10日星期三

全身脫毛同小腿脫毛邊間好?MediLASE 1064及755無痛脫毛,迎接夏天

 🌞夏天經常著短裙,要好好注意儀容,係時候要處理一下小腿毛髮啦。👗












研究左一輪小腿脫毛邊間好。最後揀咗尖沙咀 The ONE 嘅MediLASE🌟,位置好方便,環境仲好舒服,等候區舒適,感覺放鬆。🥰














🌈MediLASE推出左全新嘅GentleMax Pro Plus™,係全港獨有全身脫毛儀器,使用左雙效波長組合,即同時配備755nm及1064nm激光波長專門針對頑固及幼細毛髮,將脫毛技術昇華至極致,讓脫毛從此變得更徹底,成就真正零毛完美膚質!

️有效徹底脫清黑色毛髮而不損皮膚

️獲得超過30萬正評見證















️療程前會進行consultation ,顧問會詳細解釋療程,進行PRO-U ANALYZER (PUA) 療程前評估📝


MediLASE 會同我做問卷,了解我嘅生活習慣例如︰運動狀況,室外工作,長期服食補充品或 藥物等,👌確保係安全情況下獲得最快、最有效嘅脫毛效果。


💻完成30分鐘4個科學化步驟評估:


1️醫學級別激光反應分析

2️哈佛醫學院FitzPRO Scale

3️激光反應測試

4️定制個人專屬方案


️全面了解毛髮及膚質狀況,提供個人化完美膚質管理療程建議。


入房後治療師為我清潔療程部位,今次我選擇小腿🦵進行療程,所以治療師先為我剃走多餘毛髮,️再劃線以分段進行。












之後開始做激光脫光療程,過程一啲都痛,感覺涼涼地,幾舒服。😍


🥰療程後治療師幫我做埋保濕護理,好全面細心。


做完雙腿白白滑滑,好清爽。


😊😊試後感:

環境好舒服,顧問同治療師都好nice🥰


療程前會做分析, 睇下皮膚適唔適合進行療程,所以特別安心放心

治療師過程中佢keep住問我嘅感覺,非常細心,又吾會hardsell,好中意呢度。😍😍

見到before after 嘅效果真係好滿意,無左毛毛,腳都白d。
如果做全身脫毛,真係可以放心交比MediLASE!










了解更多﹕ https://bit.ly/3cqxMNQ

MediLASE 激光脫毛旗艦中心地址﹕
尖沙咀THE ONE 8
旺角朗豪坊28
旺角MOKO新世紀廣場2248
銅鑼灣金朝陽中心18樓

 

MediLASE 激光脫毛

#MediLASE脫毛 #MediLASE #脫毛 #激光脫毛 #永久脫毛 #小腿脫毛 #Bikini脱毛 #755脫毛 #無痛 #智能降溫系統 #Candela #原廠保證 #原廠機 #全身脫毛 #脫毛 邊間好

#hkiger #hkfoodie #hkkol #influencer #mum #hkblogger #coolhkg







沒有留言:

發佈留言