2022年5月19日星期四

【試過HQ Hair 皇廷活髮】產後媽媽治脫髮work work 哋!


生活忙碌,壓力大,做媽媽要兼顧工作及家庭,有機會造成荷爾蒙失調。有D媽咪甚至為了保持完美身型, 減肥過度而營養不良,容易導致產後/女性脫髮問題。😔



🙍‍♀️近年都覺得自己髮界越來越明顯,洗髮後 浴缸 去水位有大量頭髮, 頭髮薄咗好易顯老。
💁‍♀️為左保養頭髮, 吾好越嚟越少😁,我去左 HQ Hair 皇廷活髮。❤️



HQ Hair 皇廷活髮擁有超過15年處理脫髮問題經驗,✔️超逾30,000成功個案,可以改善漂染頭髮及脫髮問題。💯
❤️環境簡潔舒適,來到成個人放鬆曬。



顧問首先專業頭皮分析, 發現我嘅頭皮比較油,毛孔有堵塞。
💕治療師幫我帶上頭套焗頭,軟化頭皮,深層清潔, 涼浸浸幾舒服。



之後洗髮及用獨有生薑髮膜做頭皮穴位按摩,活躍頭皮微循環,刺激活躍毛囊。 治療師手勢好好,穴位按摩好放鬆,生薑暖暖地好正👍👍



接著做❤️臭氧消炎消毒頭皮,並以精華導入, 精華抗氧化功效強勁,可以深入毛囊,防脫髮, 促進頭髮生長。



🌟無痛壓力注氧技術,加速皮膚及毛囊更生及營養吸收。
最後做BIO LIGHT光療, 根據我嘅頭髮性質幫我揀咗黃光 。光能修復產生ATP,有效強化毛囊。


💕❤️試後感:
環境好舒服,成個過程好似做spa咁relax👏 最鍾意就係做薑膜按摩嗰part ,按頭超舒服。👍 呢度嘅員工個個都好nice。
做完個頭髮清爽輕盈好多,仲幫我吹靚個頭先走,好滿意😍😘唔hard sell,應該唔會係黑店,會想推介俾朋友!



🌠⭐粉絲首次試做優惠:
✨首次惠顧可以優惠價 $388
體驗原價 $680毛囊衝擊槍服務乙次
(服務包括頭皮分析+頭皮受損情況+毛囊衝擊槍)
📲預約及查詢電話:2781 2099
💕💕HQ Hair 皇廷活髮宗旨
只因在乎,從心出發
YOUR HAIR, WE CARE
❤️努力為人類,打造希望和自信! 讓世界變得更精彩!🌈
📍地址:九龍彌敦道494-496號晉利商業大廈8樓全層
🌟產品及有關資料由該品牌提供
@hqhair.hk

沒有留言:

發佈留言