2021年3月11日星期四

香港品牌Bamasterhk海藻矽針療程

 幾個月冇做facial,美容院停業期間,我就喺屋企自己動手,都唔係好難。

我就用香港品牌Bamasterhk嘅護膚品, 幫自己做個海藻矽針facial💆‍♀️,幫肌底強化💪 仲可以深層清潔皮膚,做到深層代謝效果😍😍



💆🏻‍♀️ 海藻矽針療程
功效:
去除面上老化角質,加速表皮更新,減少毛孔阻塞,暗瘡去印等
敷上面有啲中藥氣味,感覺有啲似磨砂粒粒,拮拮地,10分鐘之後唔洗過水即刻敷上面膜,因為做完矽針塊面會有啲紅,所以一定要敷呀!
矽針可以刺激骨膠原生長,減少暗粒同暗瘡, 啱曬我最近嘅口罩肌😷😷






❤️保濕鎮靜蠶絲面膜
有效鎮靜皮膚,消炎降溫,強效保濕,舒緩敏感痕癢, 最啱做完矽針敷。
面膜充滿精華,質地又薄又貼面,精華源源不絕注入肌底,涼浸浸,舒敏保濕效果好好。✔️✔️
(✨注意:矽針療程具有小程度的刺激性,不能入眼,過敏皮膚不太適合)




👁️👁️眼部肌膚都唔好忽略,我配合埋Flasheye Anti-Aging Eye Cream早晚使用
🍀活性成份:
肌肽 – 天然抗糖化活性物
卵磷脂 – 促進皮膚細胞代謝
水飛薊提取物 – 有效清除自由基
維他命E – 抗氧化


主要功效:
改善魚尾紋、預防皺紋形成、嫩滑眼周肌膚、減少糖化反應。
⭐⭐眼霜質地輕柔易推,易吸收,幫我對眼保持年輕,抗衰老。
@bamasterhk

沒有留言:

發佈留言