2020年6月16日星期二

【Vegie 減肥3️⃣寶】









💗好多人話我成日出街食嘢,但身型都冇乜點肥過。其實我都下咗唔少工夫㗎,例如如果夜晚外食,日頭就會食得清淡啲,另外又會發掘一啲好嘅product幫下手👍
最近開始食Vegie 減肥3️⃣寶,有Vegie Barrier 燃脂截擊瘦➕Vegie青汁果昔 ➕Vegie巴西莓果昔🍓🍓


























🔥🔥Vegie Barrier 燃脂截擊瘦
✨3重阻隔
第1重排鹽 - 加入海帶及螺旋藻,含有豐富鉀質,有助排出多餘鹽份,排水祛腫
第2重阻糖 - 桑葉及菊糖可抑制澱粉被分解,減少吸收,阻截碳水化合物
第3重隔油 - 烏龍茶及菇類甲殼素成份,能溶解及吸附食物中的脂肪,隔走油脂
✨呢款3效餐前打底丸, 我會每日餐前15分鐘空肚食三片,針對多鹽多油多碳水化合物嘅飲食習慣,唔使驚轉化為脂肪,就算勁食都唔驚😋





















☘️青色嘅180青汁果昔,採用日本急冷技術,將180種新鮮蔬果,穀物,酵素濃縮於一杯。
包裝本身附有匙羹,打開係粉狀,只要將 一湯匙加進水或者牛奶,就可以成為美味嘅果昔。我會當作早餐,有飽肚感,又可以幫助排清毒素,輕鬆瘦身,真係好方便。

又唔洗買蔬菜水果,洗洗切切,又打果汁。 青色嘅係蘋果芒果味,甜甜地,冇草青味, 好正。
🍓 紅色包裝嘅抗氧莓酵素果昔,食法都係一樣,可以做早餐,或者代半份午餐晚餐。佢含有巴西莓精華,可以抗氧化,改善膚質 。呢包入口就係香甜嘅香蕉味同莓味,我也好喜歡❤️👏





































😍試後感:
好鍾意抗氧莓酵素果昔同青汁果昔,味道清新,容易養成每天食用嘅習慣。而打底丸 帶出街又方便,keep住食冇難度👏食咗一排肚腩仔細咗,可以繼續周圍食😂

(產品由品牌提供)
💻💻產品網站:vegie.hk
🛒銷售點:屈臣氏
售價:$198/盒

沒有留言:

發佈留言