2019年6月2日星期日

【3 倍控油● 勁食都瘦】

圖像裡可能有1 人、微笑中、室內


作為一個FOODIE,一個吃貨,日日外食,同一個禮拜可以又鋸扒,又自助餐,又雞煲邊爐。
本來應該會癡肥,但實際又無點肥過,點解?


因為我食左最近Svelty推出的新產品 3 倍控油解飯麵,cut 卡路里能力大增3倍。
品牌搵左朱晨麗做星級代言人,本身我幾中意她,
覺得她樣子甜美,身材又FIT,我都想好似她咁。

未提供相片說明。
我仲配合其他2款產品食: S菌28瘦身菌同控油解飯麵,加埋就是我勁食都瘦攻略。
大餐前必備,點食都唔怕。


除左成日暴飲暴食外,年紀增長,新陳代謝會減慢,都令我身上越黎越多脂肪。
肚腩突左出黎,好肉酸,但食左Svelty三寶後,因為幫我阻隔脂肪,
肚腩明顯平左,夠膽露下條腰。


每日各食三寶一次,就能勁食都瘦。


1.早餐前:食4粒醫學減腩S菌28瘦身菌,增加解脂瘦身菌,肥底都變瘦底。

未提供相片說明。


2.午餐前:食4粒控油解飯麵,含有分解酵母,全面阻隔致肥油份,甜食同碳水化合物
未提供相片說明。


3.晚餐前:食4粒3倍。控油解飯麵,cut卡路里能力300%up,具有全面阻隔同分解機制,
吃什麼都不用戒口了。
未提供相片說明。
#Svelty #SveltyHK #3倍控油解飯麵 #分解酵母 #勁食都瘦
#digitalprhk #Girlsssstory @digitalprhk @SveltyHK


#KEEPFIT #SLIM #FOOD #HKFOODIE #HKIGER #HKBLOGGER
#HKFOODBLOGGER
圖像裡可能有大家坐著、食物和室內

沒有留言:

發佈留言