2019年4月25日星期四

【非一般全身按摩】

呢排天氣濕笠笠,個人成日都好攰,夜晚訓得好差,半夜醒左訓唔返。

見到有間新店開張,做緊$88體驗全身人手按摩,FOODIEJACQUELINE又走左去試試。

這間美容院叫純美肌Pure Skin,裝修簡潔清新,乾淨企理,顧問姐姐又幾NICE幾好傾。
 按摩師傅對骨骼結構好認識,她看得出我有寒背問題,左右邊身不平衡,更有輕微長短腳。

她用獨特的手法幫我鬆根,推翻正位置,之後先再推油,如此一來,不僅有一般按摩RELAX的效果,更幫我整個BODY塑型,做完體態會更理想。






做完我都心郁郁想JOIN PACKAGE,但奈何我住柴灣,他們位於荃灣,所以我都係無JOIN,但我都好期望他們遲些會來港島區開分店!!

純美肌PURE SKIN地址:荃灣沙咀道289號恆生荃灣大廈7樓B室

沒有留言:

發佈留言